Dzisiaj jest Wtorek, 19/03/2024. Życzymy miłego dnia!
Tutor   
.:: Twój koszyk
.:: Pomoc
.:: Kontakt
.:: Warunki zakupu i poltyka prywatności
.:: Polityka cookies
Tutor - Księgarnia internetowa
Masz w koszyku książki za łączną kwotę 144
Księgarnia 
Edukacyjna 
Podręczniki 
Szkolne 
Oficyna 
Wydawnicza 
Studium 
Oświatowe 
Ośrodek Badania 
Kompetencji Edukacyjnych 

   Jak to napisać? Poradnik dla maturzystów

   Jak to napisać? Poradnik dla maturzystów
Dodaj do koszyka
Twój koszyk
Autor: Fiałkowska Katarzyna Anna
ISBN: 978-83-89563-27-9
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza TUTOR
Cena: 15.90 zł 11.90 zł
Cena obniżona z powodu lekkiego uszkodzenia okładki - nie podlega dodatkowym rabatom!
Format książki: 16,5 x 24 cm
Oprawa książki: miękka
Ilość stron: 113
Rok wydania książki: 2006
Podobne kategorie: Język polski, Szkoła Średnia, Oficyna Wydawnicza Tutor, Tutor – EGZAMIN MATURALNY, Tutor EGZAMIN MATURALNY – Język polski
Inne książki autorów: Fiałkowska

Opis książki:
Poradnik dla maturzystów. Jak to napisać? autorstwa Katarzyny Anny Fiałkowskiej jest rodzajem przewodnika przeznaczonego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, którego celem jest poprowadzenie ich przez trudne formy wypowiedzi pisemnej.
Autorka zamieściła w tym poradniku formy wypowiedzi pisemnej realizowane w liceum i nakreśliła kolejno czynności wykonywane przy pisaniu danej pracy. Omówione czynności mają związek z egzaminem maturalnym z języka polskiego, podczas którego uczeń będzie musiał zmierzyć się z zadaniami sprawdzającymi jego umiejętności i wiadomości.
Poradnik składa się z kilku rozdziałów, każdy zawiera zawsze krótki wstęp, po którym następuje rozwinięcie. Potem jest przykład, w którym, obok fragmentu literatury czy dzieła sztuki, można znaleźć model odpowiedzi, według którego jest oceniany uczeń szkoły ponadgimnazjalnej.
I w tym miejscu ważne wyjaśnienie. Nauczyciel liceum, oceniając pracę licealisty, stosuje właśnie model, który zawiera pięć niezmiennych kategorii, takich jak: rozwinięcie tematu, kompozycja, styl, język, zapis. Uczeń otrzymuje punkty w danej kategorii, które następnie sumuje się i przekłada na ocenę.
W książce zamieszczono też przykłady prac uczniowskich, które - zauważycie to, Czytelnicy - nie zawsze realizują zalecane w poradniku postępowanie "krok po kroku". Prace, które Autorka wykorzystała w tym poradniku, napisali uczniowie klasy pierwszych i drugich I LO w Toruniu.

.:: Oficyna Wydawnicza  :: Studium Oświatowe  :: Księgarnia edukacyjna  ::.