Dzisiaj jest Czwartek, 25/04/2024. Życzymy miłego dnia!
Tutor   
.:: Twój koszyk
.:: Pomoc
.:: Kontakt
.:: Warunki zakupu i poltyka prywatności
.:: Polityka cookies
Tutor - Księgarnia internetowa
Masz w koszyku książki za łączną kwotę 7
Księgarnia 
Edukacyjna 
Podręczniki 
Szkolne 
Oficyna 
Wydawnicza 
Studium 
Oświatowe 
Ośrodek Badania 
Kompetencji Edukacyjnych 

   Jak to napisać? Poradnik dla maturzystów

   Jak to napisać? Poradnik dla maturzystów
Dodaj do koszyka
Twój koszyk
Autor: Fiałkowska Katarzyna Anna
ISBN: 978-83-89563-27-9
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza TUTOR
Cena: 15.90 zł 11.90 zł
Cena obniżona z powodu lekkiego uszkodzenia okładki - nie podlega dodatkowym rabatom!
Format książki: 16,5 x 24 cm
Oprawa książki: miękka
Ilość stron: 113
Rok wydania książki: 2006
Podobne kategorie: Język polski, Szkoła Średnia, Oficyna Wydawnicza Tutor, Tutor – EGZAMIN MATURALNY, Tutor EGZAMIN MATURALNY – Język polski
Inne książki autorów: Fiałkowska

Opis książki:
Poradnik dla maturzystów. Jak to napisać? autorstwa Katarzyny Anny Fiałkowskiej jest rodzajem przewodnika przeznaczonego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, którego celem jest poprowadzenie ich przez trudne formy wypowiedzi pisemnej.
Autorka zamieściła w tym poradniku formy wypowiedzi pisemnej realizowane w liceum i nakreśliła kolejno czynności wykonywane przy pisaniu danej pracy. Omówione czynności mają związek z egzaminem maturalnym z języka polskiego, podczas którego uczeń będzie musiał zmierzyć się z zadaniami sprawdzającymi jego umiejętności i wiadomości.
Poradnik składa się z kilku rozdziałów, każdy zawiera zawsze krótki wstęp, po którym następuje rozwinięcie. Potem jest przykład, w którym, obok fragmentu literatury czy dzieła sztuki, można znaleźć model odpowiedzi, według którego jest oceniany uczeń szkoły ponadgimnazjalnej.
I w tym miejscu ważne wyjaśnienie. Nauczyciel liceum, oceniając pracę licealisty, stosuje właśnie model, który zawiera pięć niezmiennych kategorii, takich jak: rozwinięcie tematu, kompozycja, styl, język, zapis. Uczeń otrzymuje punkty w danej kategorii, które następnie sumuje się i przekłada na ocenę.
W książce zamieszczono też przykłady prac uczniowskich, które - zauważycie to, Czytelnicy - nie zawsze realizują zalecane w poradniku postępowanie "krok po kroku". Prace, które Autorka wykorzystała w tym poradniku, napisali uczniowie klasy pierwszych i drugich I LO w Toruniu.

.:: Oficyna Wydawnicza  :: Studium Oświatowe  :: Księgarnia edukacyjna  ::.