Dzisiaj jest Niedziela, 22/09/2019. Życzymy miłego dnia!
Tutor   
.:: Twój koszyk
.:: Pomoc
.:: Kontakt
.:: Warunki zakupu i poltyka prywatności
.:: Polityka cookies
Tutor - Księgarnia internetowa
Nie dokonano jeszcze żadnych zakupów
Księgarnia 
Edukacyjna 
Podręczniki 
Szkolne 
Oficyna 
Wydawnicza 
Studium 
Oświatowe 
Ośrodek Badania 
Kompetencji Edukacyjnych 

   Sprawdzian szóstoklasisty - testy kompetencyjne - PAKIET

   Sprawdzian szóstoklasisty - testy kompetencyjne - PAKIET
Dodaj do koszyka
Twój koszyk
Autorzy: Cieślak Iwona, Kowalewska Maria, Matuszewska-Komuda Mariola, Moroz Grażyna
ISBN: 978-83-89563-57-6
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza TUTOR
Cena: 39.40 zł 30.00 zł
Oferta promocyjna - NIE podlega dodatkowemu rabatowi.
Format książki: A4/B5
Oprawa książki: miękka
Podobne kategorie: Matematyka, Język polski, Szkoła Podstawowa, Oficyna Wydawnicza Tutor, Sprawdzian szóstoklasisty, Książki w pakietach
Inne książki autorów: Cieślak, Kowalewska, Matuszewska-Komuda, Moroz

Opis książki:

Pakiet składa się z dwóch zestawów testów oraz słownika ortograficznego.

Szóstaki. Testy kompetencyjne dla szóstoklasistów

Autorzy: Maria Kowalewska, Mariola Matuszewska-Komuda, Grażyna Moroz
ISBN: 978-83-89563-57-6
Format książki: A4
Oprawa książki: miękka
Liczba stron: 72
Rok wydania książki: 2012

Szóstaki. Testy kompetencyjne dla szóstoklasistów to zestaw sześciu sprawdzianów dla uczniów kończących szkołę podstawową. W szczególności dla tych, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności, będąc w klasie piątej lub rozpoczynając naukę w klasie szóstej. Jednocześnie jest to doskonały trening przed prawdziwym sprawdzianem na koniec klasy szóstej.

Treścią testów są sytuacje i problemy, z którymi uczeń spotyka się każdego dnia. Autorki zadbały o to, żeby zadania i teksty były ciekawe i wesołe. Dlatego uczeń nie jest znużony pracą i chętnie wykonuje zadane polecenia.

Testy zostały przygotowane w takiej postaci, że mogą być od razu wykorzystane do przeprowadzenia próbnego sprawdzianu w klasie. W książce znajdują się modele oceniania i informacje o stopniu trudności poszczególnych zadań. Testy te były standaryzowane w szkołach i cieszą się dużym zainteresowaniem.

Obejrzyj książkę

Testomania. Testy kompetencyjne dla szóstoklasistów

Autorzy: Maria Kowalewska, Mariola Matuszewska-Komuda, Grażyna Moroz
ISBN: 978-83-89563-45-3
Format książki: A4
Oprawa książki: miękka
Liczba stron: 61
Rok wydania książki: 2010

Testomania to zestaw sześciu sprawdzianów dla uczniów kończących szkołę podstawową. W szczególności dla tych, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności, będąc w klasie piątej lub rozpoczynając naukę w klasie szóstej. Jednocześnie jest to doskonały trening przed prawdziwym sprawdzianem na koniec klasy szóstej. Treścią testów są sytuacje i problemy, z którymi uczeń spotyka się każdego dnia. Autorki zadbały o to, żeby zadania i testy były ciekawe i wesołe. Dlatego uczeń nie jest znużony pracą i chętnie wykonuje zadane polecenia. Testy zostały przygotowane w takiej postaci, że mogą być od razu wykorzystane do przeprowadzenia próbnego sprawdzianu w klasie. W książce znajdują się modele oceniania i informacje o stopniu trudności poszczególnych zadań.

Obejrzyj książkę

Nowy szkolny słownik ortograficzny dla gimnazjalistów i licealistów

Autor: Iwona Cieślak
ISBN: 83-86007-38-9
Format książki: B5
Oprawa książki: miękka
Liczba stron: 240
Rok wydania książki: 2000

Nowy szkolny słownik ortograficzny przygotowany został, jako książka pomocnicza dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjów oraz szkół średnich. Ma on służyć wszystkim tym użytkownikom współczesnej polszczyzny, którzy stawiają sobie za cel, aby tworzone przez nich teksty były nienaganne pod względem ortograficznym, czyli żeby pisane były zgodnie z obowiązujacymi normami w dziedzinie pisowni.

W tekstach współczesnej polszczyzny coraz częściej obserwuje się rozliczne innowacje stanowiące poważne zagrożenie dla prawidłowego komunikowania się za pośrednictwem polskiego systemu językowego. Znaczna część tych neologizmów dotyczy ortografii i nie jest - niestety - funkcjonalnie uzasadniona. Muszą więc być one interpretowane jako usterki będące przejawem nieznajomości norm językowych oraz nieumiejetności posługiwania systemem językowym. Sprawiają bowiem, że teksty przestają być narzędziem służącym przekazywaniu informacji kodowanych przez nadawcę, a w konsekwencji uniemożliwiają zaspokajanie różnorodnych potrzeb komunikacyjnych użytkowników współczesnego języka polskiego. Świadomość tego rodzaju zagrożeń nakazuje, aby gorąco popierać każdą inicjatywę wydawniczą, u której podstaw leży troska o poprawność współczesnego języka polskiego.
Fragment recenzji dr. Marka Wiśniewskiego z Zakładu Współczesnego Języka Polskiego Instytutu Języka Polskiego UMK w Toruniu

Obejrzyj książkę


.:: Oficyna Wydawnicza  :: Studium Oświatowe  :: Księgarnia edukacyjna  ::.